Tuesday 12 January 2016

Oven 6 Dalam 1 Pulak!

Assalamualaikum.

Ibu-ibu pernah dengar pasal convection oven? Aha! Hari ni Ummi nak cerita pasal convection oven yang sangat best. Pasal apa best sangat tu? Pasal convection oven ni fungsinya 6 dalam 1!

1. Roast
2. Bake
3. Steam
4. Fry
5. Toast
6. Defrost

Tu diaaa! Ummi ada sebijik kat rumah dan ini adalah salah satu gadjet dapur yang sangat-sangat Ummi suka. Sabar ya. Nanti Ummi tunjuk gambarnya. Kasi Ummi cerita dulu.

Kalau kita bakar ayam dalam ni kan, kejadiannya sangat-sangatlah menggiurkan. Haha...bagus punya ayat. Memang betulpun! Pembakarannya sangat sekata. Bila dah masak tu, isinya jadi sangat lembut dan moisture. Paling best dengan convection oven ni...Cooks with less fat and oil yet food remains succulent! Nanti esok-esok kalau Ummi bakar ayam lagi, Ummi tayang ya. Masak yang sebelum ni tak pernah ambik gambarlah pulak.

Mana ovennya? Sat, sat. Ummi tayang iklan untuk belian setelah Ummi survey harga di Lazada yang paling murah untuk ibu-ibu ya. Actually di Lazada ni, kita kena pandai pilih dan banding harga. Banyak syarikat yang iklankan produknya di sini. Jenama sama tapi harganya berbeza ikut syarikat. Rugi kalau kita tak pandai pilih. Tapi ibu-ibu jangan risau. Di blog ZAROSA ni Ummi dah survey khusus untuk ibu-ibu yang Ummi kasihi. Klik ajer gambar yang Ummi tayang kerana itu adalah iklan untuk jenama paling bagus dan murah serta berbaloi untuk ibu-ibu InsyaAllah.

Jeng, jeng, jeng...ni ddiaaaa...

No comments:

Post a Comment